Одржана завршна конференција поводом пројекта „Регионални бренд Бачке-фаза II“

Image

У петак, 16.12.2016. године у Историјском архиву Града Новог Сада одржала се завршна конференција поводом пројекта „Регионални бренд Бачке-фаза II“. На конференцији поздравни говор имао је директор Регионалне развојне агенције Бачка, Немања Старовић, као и руководилац пројекта Ивана Пајић, која је представила резултате пројекта. На самом крају конференције, сарадник на пројекту, Саша Љубојевић, (продукција „Контраст Медиа“) презентовао је интернет портал „Регионалног бренда Бачке“.

brend 2

До сада имамо 36 добитника ознаке Регионалног бренда Бачке, ради се о ознаци која означава оне производе услуге и сеоске манифестације које имају изузетно позитиван утицај на рурални развој, односно развој сеоских средина додала координатор пројекта Ивана Пајић.

Ознаку Регионални бренд Бачке додељује Регионална развојна агенција Бачка под покровитељством Министарства трговине, туризма и телекомуникација а у циљу афирмације малих произвођача хране, пића и рукотворина, пружалаца туристичких услуга и невладиних организација из сеоских средина Бачке чији производи, услуге и активности доприносе развоју сеоске привреде и туризма.

brend 3

Сви носиоци ознаке Регионалног бренда Бачке добиће прилику, управо реализацијом овог пројекта да продају своје услуге и производе путем обједињеног портала на локацији www.brendbacke.rs, која је у изради, и која ће након тест фазе од 1. јануара бити у пуној функцији, изјавио је директор Регионалне развојне агенције Бачка, Немања Старовић.

Сама ознака има информативни карактер те кратким текстом који је прати, упознаје потрошаче и туристе да управо куповином означеног производа/услуге могу дати свој допринос развоју руралног туризма и економије бачких села. Реч је о производима за чију производњу се користе локални ресурси, о производима и услугама који су резултат породичних напора и традиционалног начина производње, о сеоским манифестацијама које чувају културно и гастрономско обележје наших предака, те поседују специфичности који се ретко могу наћи у другим крајевима наше земље.

brend 6

Развојем интернет портала у оквиру пројекта, малим произвођачима и сеоско-туристичким домаћинствима омогућавамо да своје производе и услуге пласирају путем интернета и на тај начин постану лакше доступни и видљивији за потрошаче из градских средина.

У наредном периоду у плану је и III фаза овог пројекта која подразумева отварање специјализоване продавнице, у којој ће се нудити производи са ознаком Регионални бренд Бачке.

brend 4

brend 5




Поделите

Корисни линкови