РРА Бачка је 2015. године започела развој Регионалног бренда Бачке на територији њених оснивача (16 јединица локалне самоуправе) у циљу промоције туристичких и привредних производа и услуга из руралних крајева региона Бачке.
До сада је пројекат реализован кроз две фазе:
- 2015. године у оквиру пројекта „Регионални бренд Бачке и Сајам руралног туризма и привреде“ креирано је визуелно решење Бренда Бачке, расписан је Конкурс за доделу права на коришћење ознаке Регионалног бренда Бачке, у оквиру кога су одабрани први носиоци новокреиране ознаке Бренд Бачке. Такође, организован је Сајам руралног туризма на коме је представљен Регионални бренд Бачке, као и производи и услуге који су стекли право да буду носиоци ове ознаке и
- 2016. године у оквиру пројекта „Регионални бренд Бачка- фаза 2“ расписан је нови круг Конкурса за доделу права на коришћење ознаке Регионалног бренда Бачке, чиме је број корисника ознаке повећан, а самим тим повећана је и понуда која је представљена под ознаком Бренда Бачке. Такође, ради повећања видљивости и доступности производа и услуга корисника Бренда Бачке, израђен је е-портал преко ког се могу поручити сви означени производи и услуге.
На тај начин, локални произвођачи и пружаоци услуга добили су прилику да без комерцијалних посредника на ширем тржишту понуде своје производе/услуге.
У оквиру треће фазе пројекта дефинисана су три специфична циља:
1.Повећање видљивости производа и услуга под ознаком Регионални бренд Бачке (Бренд Бачке), ради стварања разноврсније понуде и бољег пласмана локалних произвођача и пружаоца услуга из руралних крајева на ширем тржишту
2.Јачање капацитета корисника Бренда Бачке у области маркетинга и брендирања
3.Стварање услова за интернационализацију производа/услуга Бренда Бачке.
Укупна вредност пројекта је 2.040.000,00 динара, од ког је 500.000,00 динара износ суфинансирања од стране Министарства, а период реализације је до 31.12.2018. године.